Často kladené dotazy (FAQ)

Kde se mohu zaregistrovat?

Do Glow & know se můžete zaregistrovat kliknutím na tlačítko „Registrace“ v pravém horním rohu úvodní stránky.

Kde se mohu přihlásit?

V pravém horním rohu úvodní stránky stále naleznete tlačítko „Přihlásit se“. Klepnutím na něj můžete zadat své přihlašovací údaje.

Kde se mohu odhlásit?

Chcete-li se odhlásit, klikněte na své uživatelské jméno v pravém horním rohu a poté na ikonu „odhlásit se“ zcela vpravo ve vašem profilu (malá dvířka s malou šipkou).

Kde mohu změnit nastavení svého profilu?

Chcete-li změnit nastavení, klikněte na své uživatelské jméno v pravém horním rohu a poté na ikonu „změnit“ zcela vpravo ve vašem profilu (malý zápisník s malým perem).

Jak mohu nahrát produkt?

Před přidáním produktu musíte být přihlášen (pomocí tlačítka „Přihlásit se“ v pravém horním rohu úvodní stránky), poté můžete spustit proces nahrávání kliknutím na tlačítko „Nový produkt“ v pravém horním rohu stránky se seznamem produktů.

Jak mohu napsat recenzi?

Před přidáním recenze musíte být přihlášen (pomocí tlačítka „Přihlásit se“ v pravém horním rohu úvodní stránky), poté najít produkt v nabídce, posunout stránku produktu dolů a kliknout na tlačítko „Přidat recenzi“ pro napsání recenze.

Jak mohu napsat komentář? / Kde najdu funkci komentářů?

Chcete-li to provést, musíte se přihlásit do svého profilu (pomocí tlačítka „Přihlásit se“ v pravém horním rohu domovské stránky), poté vyhledat produkt v nabídce „Krémy“, posunout stránku produktu dolů a kliknout na Tlačítko "Přidat komentář" pod stávajícími komentáři k napsání komentáře.

Kde mohu reagovat na recenzi?

Chcete-li odpovědět na recenzi jiného uživatele, musíte se přihlásit do svého profilu (pomocí tlačítka „Přihlásit se“ v pravém horním rohu domovské stránky). Na recenze můžete odpovědět i tak, že vyhledáte produkt v nabídce „Krémy“, posunete se dolů do spodní části stránky produktu a kliknete na tlačítko „Odpovědět“.

Recenzi můžete lajkovat i bez přihlášení.

Proč se mi pod komentářem nezobrazuje tlačítko odpovědi?

Chcete-li odpovědět na recenzi jiného uživatele, musíte se přihlásit do svého profilu (pomocí tlačítka „Přihlásit se“ v pravém horním rohu domovské stránky).

Kde najdu popis složek (ingredienci)?

Výběrem konkrétního produktu a rolováním na stránce produktu obvykle najdete seznam složek. Pokud na ingredienci přejedete myší, okamžitě se vám zobrazí její popis i bez kliknutí. Samozřejmě, kliknete-li na některou ingredienci, najdete tam i popis, kterým se dostanete na souhrnnou stránku, kde uvádíme i produkty, které vybranou ingredienci obsahují.

Jak mohu otestovat produkt?

Pro testování produktu je třeba přihlásit se do svého profilu (pomocí tlačítka „Přihlásit se“ v pravém horním rohu úvodní stránky), následně vybrat položku nabídky „Testy“ z hlavního menu, kde najdete testy, které momentálně běží. Podmínky a další informace ohledně aplikací naleznete také na závěrečné stránce testů, ale hlavní pravidlo se nemění, o testování produktu se můžete přihlásit, pokud jste nám dříve napsali alespoň 10 schválených recenzí.

Jak mohu použít funkci „Moje police“?

Mnozí z vás už o tuto skvělou funkci žádali a jelikož si myslíme, že je to skvělá věc, vyvinuli jsme ji pro vás. Chcete-li jej použít, musíte se přihlásit do svého profilu (pomocí tlačítka „Přihlásit se“ v pravém horním rohu domovské stránky), pak kliknout na své uživatelské jméno v pravém horním rohu, první položku v liště nabídky na levá strana vaší profilové stránky je funkce "Moje police", kde si můžete uspořádat své produkty do vlastních kolekcí. Poličky vytvoříte klepnutím na znaménko plus zcela vpravo.

Jak vložím produkt na polici?

Na podstránce daného produktu pod popisem naleznete tlačítko se 3 tečkami. Klepnutím na toto se okamžitě zobrazí možnost přidat produkt do vašich polic.

Jak mohu vytvořit seznam mých oblíbených?

Chcete-li jej použít, musíte se přihlásit do svého profilu (pomocí tlačítka „Přihlásit se“ v pravém horním rohu domovské stránky) a potom kliknout na své použivatelské jméno v pravém horním rohu. Druhou položkou v liště menu na levé straně vaší profilové stránky je funkce „Moje oblíbené“, kde uvádíme produkty, které jste označili jako oblíbené.

Jak mohu označit produkt jako oblíbený?

Chcete-li použít tuto funkci, musíte se přihlásit do svého profilu (pomocí tlačítka „Přihlásit se“ v pravém horním rohu domovské stránky). Produkt můžete označit jako oblíbený dvěma způsoby: stisknutím ikony srdíčka umístěné pod popisem produktu nebo stisknutím ikony srdíčka vedle fotografie jakéhokoli produktu uvedené v jakékoli kategorii produktů v menu.

Nahrál jsem produkt, ale byl odstraněn. Proč?

Pokud nahraný produkt zmizí, byl vymazán, protože již byl v naší databázi nebo byl nahrán neúplně/nesprávně.